Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~concpiracy785







SŁODKI JEZU! .....TEN CZŁOWIEK NIE MA KCIUKA ! :P


Co go oświetla z przodu ??:D:D:DI teraz tak... Pracka fajna ALE!! Popraw 1 plan. Nie istnieje. Ciemna plama bez formy a coś go z tego kierunku najwyraźniej oświetla. 1 plan i te góry z tyłu to to samo. Może te z tyłu bardziej oświetlić światłem księżyca czy coś ? No i nawet tak dla czystej przyzwoitości przydało by się goblina wydobyć ciut jakimś światełkiem


Heeej fajnie .. dawno sobie tak nie rysowałem ...teraz głównie to oceniam Co to za zajęcia ?


Raczej wpadło w ucho ..... Wydaje mi się że te z mniejsza ilością elementów były fajniejsze. Bardziej czytało się ten pierwotny kształt ....na 100% usunąłbym z nich te złote kuleczki ZE ŚRODKA ...te na dole sa ok


Jak łapacze snu i coś industrialnego zarazem ....włazy od łodzi podwodnej :P...bardzo fajne


Różowe....ale w klimacie Podoba mi się :D


A ja cały czas się zastanawiam nad etui dla swojej maszyny :P....ale mniej pstrokate ...i bez kwiatków...i koralików :P:P


Czyli mały RE-DESIGN był Strasznie mi się te ostatnie kojarzą z latami 70 tymi :P


Czy to są te śmieszne migdałowe płatki :P??


Malinki z kroplami rosy..........I TO MOJE OSTATNIE SŁOWO!!!!!!!:P:P:P:P


Fajna ta macka zielona:D


......wiem że mi sie dostanie :P ale kojarzy mi się z trójgłowym skrzydlatym smokiem.....nawet zielona jest :P.....ale bardzo sympatyczny smok :D


Ma ogon hehe:D.....super sprawa


Kawał solidnej detalicznej roboty


Ładniutkie....ALE!!!... w tym poprzednim o wiele fajniej zaprezentowałaś pracę. Tłoooo, zgranie koloru etui z otoczeniem, inny kąt i kadr. Dlatego dzisiaj ocena 4!.....I DO POPRAWY :D:D:D


Ehh tu tak wiosennie a ja muszę w robocie siedzieć:P:P


Jak ze sklepu normalnie...ta technika to dla mnie dalej czarna magia Jak to się robi że taki efekt?


No cudo


uuuu super Takie inne niż zwykle :D


Praca strasznie fajnie rozegrana plamą ...no i kolorem:D


Bardzo podoba mi się malarskość tej pracy


Heeej fajnie...idziesz mocno w stronę produktów jednostkowych .....ile robiłaś ???



1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt